Daniel González Manjón
Filosofian eta hezkuntza zientzietan lizentziatua, Sevillako Unibertsitatea. Cadiz-eko Unibertsitateko Psikologiako Mintegian irakasle titularra.Licenciado en Filosofía y Ciencias de la Educación, Universidad de Sevilla. Profesor titular del Departamento de Psicología de la Universidad de Cádiz.
Nori zuzendua
Arreta goiztiarreko programan dauden Haur Hezkuntzako profesionalei eta ikastetxeetako aholkulariei.
Consultores de centros y profesionales de Educación Infantil que participan en el programa de Atención Temprana.
Hizkuntza
Gaztelaniaz
Lekua
Txingudi BHI
IES Txingudi
Eguna
2018ko irailaren 6an
6 de septiembre de 2018
Ordutegia
09:00-12:00
Parte-hartzaile kopurua
100
Edukiak
• Hizkuntza zailtasun nagusiak Haur Hezkuntzan: egungo ikuspuntuak.
• Haur Hezkuntzan, hizkuntza zailtasunen erantzun inklusiboaren antolaketa.
• Irakasle arruntaren rola: printzipioak, interbentzio mailak, interakzio komunikatiborako estrategiak...
• Tutoretzatik eman daitezkeen balizko erantzunak.
• Logopeda eta EHIrekin kolaborazioa eta koordinazioa.
• Principales dificultades del lenguaje en la etapa infantil: perspectivas actuales.
• Organización de la respuesta inclusiva a las dificultades de lenguaje en Educación Infantil.
• Papel del profesorado “ordinario”: principios; niveles de intervención; estrategias de respuesta desde la interacción comunicativa; estrategias de respuesta desde las tareas y experiencias de enseñanza y aprendizaje.
• Respuestas desde la acción tutorial.
• Coordinación y colaboración con el/la especialista en logopedia y/o audición y lenguaje.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina