EDUCAR EN Y PARA EL CONFLICTO III

Hizlaria / Ponente

Paco Cascón 

UAB, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoa 
Universidad Autónoma de Barcelona 

Nori zuzendua / Dirigido a
LH eta BHko irakasleak (OHARRA: Ezinbestekoa da 1. eta 2. mailak eginak izatea).
Profesorado de Primaria y Secundaria (AVISO: Es absolutamente necesario haber realizado los niveles 1 y 2).

Hizkuntza / Idioma
Gaztelania / Castellano 

Lekua / Lugar
G02 Berritzegunea, Irun

Eguna / Día: 
2018ko irailaren 17an, 18an eta 19an 
17, 18 y 19 de septiembre de 2018 

Ordutegia / Horario
14:30-19:30 

Parte-hartzaile kopurua / Plazas
25 

Edukiak / Contenidos

  • Gatazkak ebazteko tresnak. 3. maila. 
  • Hirugarren gisa eskuhartzea. 
  • Berdinen arteko laguntza: esku hartzea krisia sortu baino lehen. 
  • Programaren oinarriak, martxan jartzeko kontuan izan beharrekoak eta arrisku nagusiak. 
  • Bitartekotza: hirugarrena moduan eskuhartzea (hirugarrenak egiten duen guztia ez da bitartekotza) eta bitartekotza baino lehenagokoak. 
  • Bitartekotzaren prozesua: faseak, helburuak, atazak, eta esku hartzen duten pertsonen gaitasunak. 
  • Bitartekotzaren mugak. 
  • Bitartekotzaren prozesua ikastetxean. 

  • Herramientas para abordar conflictos nivel 3.
  • Intervenir como tercero. 
  • Ayuda entre iguales: intervenir como tercera parte antes de la crisis. 
  • Bases del programa, forma de ponerlo en marcha y principales peligros. 
  • Mediación: aprender a intervenir como tercera parte (no toda intervención de un tercero es una mediación) y previas sobre la mediación. 
  • Proceso de la mediación: fases de la mediación; objetivos, tareas y habilidades de la persona que media en cada una de las fases. 
  • Límites de la mediación. 
  • Cómo implementar la mediación en un centro educativo. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina