Paco Cascón
UAB, Bartzelonako Unibertsitate AutonomoaUniversidad Autónoma de Barcelona
Nori zuzendua / Dirigido a:
LH eta BHko irakasleak (OHARRA: Ezinbestekoa da 1. eta 2. mailak eginak izatea).
Profesorado de Primaria y Secundaria (AVISO: Es absolutamente necesario haber realizado los niveles 1 y 2).
Hizkuntza / Idioma:
Gaztelania / Castellano
Lekua / Lugar:
G02 Berritzegunea, Irun
Eguna / Día:
2018ko irailaren 17an, 18an eta 19an
17, 18 y 19 de septiembre de 2018
Ordutegia / Horario:
14:30-19:30
Parte-hartzaile kopurua / Plazas:
25
Edukiak / Contenidos:
- Gatazkak ebazteko tresnak. 3. maila.
- Hirugarren gisa eskuhartzea.
- Berdinen arteko laguntza: esku hartzea krisia sortu baino lehen.
- Programaren oinarriak, martxan jartzeko kontuan izan beharrekoak eta arrisku nagusiak.
- Bitartekotza: hirugarrena moduan eskuhartzea (hirugarrenak egiten duen guztia ez da bitartekotza) eta bitartekotza baino lehenagokoak.
- Bitartekotzaren prozesua: faseak, helburuak, atazak, eta esku hartzen duten pertsonen gaitasunak.
- Bitartekotzaren mugak.
- Bitartekotzaren prozesua ikastetxean.
- Herramientas para abordar conflictos nivel 3.
- Intervenir como tercero.
- Ayuda entre iguales: intervenir como tercera parte antes de la crisis.
- Bases del programa, forma de ponerlo en marcha y principales peligros.
- Mediación: aprender a intervenir como tercera parte (no toda intervención de un tercero es una mediación) y previas sobre la mediación.
- Proceso de la mediación: fases de la mediación; objetivos, tareas y habilidades de la persona que media en cada una de las fases.
- Límites de la mediación.
- Cómo implementar la mediación en un centro educativo.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina